Op 27 oktober 2014 organiseerden we het Cultuurcongres voor marketing en sales in Utrecht. Dit Cultuurcongres stond in het teken van marketing en sales. Meer klanten aantrekken, meer winst en omzet genereren, vaste klanten vaker laten terugkomen en de bezoekersbeleving verbeteren stonden centraal. Het programma werd gedragen door drie keynote sprekers en 15 workshops.
Bouwstenen van het programma waren:
- Data analyseren ter versterking van de marketing en sales;
- Effectieve financieringsmethoden
- Waar men met communicatie kan overtuigen;
- Marketing en sales campagnes opzetten en uitvoeren;
- Tips en tricks over marketing en sales.

Plenaire gastspreker Roel Vente, dagvoorzitter Anniek van Dam, Job Gerlings organisator.

Aftrap Cultuurcongres 2014 door Job Gerlings
Plenaire sessie

Het programma bestond uit 15 workshops en 3 plenaire sessies.

Anniek van Damme leidt de gesprekken op de plenaire sessies.

Sessie marketing analyses met Excel

Sessie calimeromarketing Karen Romme

Robert Buisman gaf een de sessies, hier met Job Gerlings

Netwerkborrel einde van het congres

Team: Vanessa Huisman en Veerle Simons